Για τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, με την επίθεση μελών της ΟΚΔΕ σε φοιτήτριες

Η ΕΣΕ Ιωαννίνων, δεν είναι μια οργάνωση που αρέσκεται σε ληβελογραφήματα και δημόσιες καταγγελίες. Όμως, το γεγονός της επίθεσης σε δύο φοιτήτριες- μια η εκ των οποίων επρόκειτο για πρωην μέλος της ΟΚΔΕ- που παρευρέθησαν σε μια ανοιχτή εκδήλωση για το παλαιστινιακό ζήτημα στο θεατράκι της Βιβλιοθήκης στις 24/5, δεν μπορεί να μας αφήσει αδιάφορους/ες. Και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο.
Η ηγεσία της ΟΚΔΕ στα Γιάννινα ξεπέρασε το όριο. Τα τελευταία χρόνια, έχει επιδοθεί συστηματικά, σε διαστρέβλωση αγώνων, δημιουργώντας την δική της αφήγηση των γεγονότων, σε προσπάθειες καπελώματος και σε αδιανόητες μηχανορραφίες σε διαδικασίες(σύλλογος Εστιακών, διάφορες επιτροπές) με στόχο αποκλειστικά και μόνο να τις ελέγξει και να τροφοδοτήσει τον ¨σκληρό γραφειοκρατικό μηχανισμό¨ του κόμματος.
Η απάντηση σε αυτή την επίθεση, έχει κατά κάποιον τρόπο δοθεί ήδη. Η ΟΚΔΕ Ιωαννίνων, αποτελεί την πιο απομονωμένη οργάνωση της αριστεράς στην πόλη μας. Μια απομόνωση που έχτισε σχολαστικά αυτά τα χρόνια με την στάση και της επιλογές της. Καλούμε τα απλά μέλη της, να κατανοήσουν τόσο αυτή τη συνθήκη όσο και να αναλογιστούν σε πόσο μεγάλο εκφυλισμό οδηγούν η προσκόλληση στις εντολές της ιεραρχίας, η τυφλή υποταγή στην γραμμή και την καθοδήγηση και εν γένει οι εξουσιαστικές σχέσεις εντός των κινημάτων.
Από την μεριά μας, θα συνεχίσουμε την έμπρακτη πολιτική απαξίωση αυτής της οργάνωσης. Εχθρός μας άλλωστε είναι το κράτος και το κεφάλαιο, πρώτα και πάντα, αλλά παράλληλα δεν κλείνουμε τα μάτια στους εξουσιαστικούς μηχανισμούς που επιχειρούν να ¨βάλουν πόδι¨στους αγώνες. Η ιστορία όμως του εργατικού/κοινωνικού κινήματος στα Γιάννενα έχει πλούσια εμπειρία, για το πως αντιμετωπίζεται η γραφειοκρατία, οι απειλές και η βία και αυτό είναι καλό να μην το ξεχνά κανείς.

ΕΣΕ Ιωαννίνων

This entry was posted in Καλέσματα - Δράσεις - Εκδηλώσεις. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *